PR
Досконалість репутаційного менеджменту, креативного спілкування та донесення інформації з метою підвищення позитивного сприйняття та відношення до бренду. Включає, але не обмежується, корпоративний брендинг, управлінням кризовими ситуаціями, події та реклама суспільних послуг. PR кампанії часто включають тактику earned media.
Критерії оцінки: ідея, стратегія, виконання, вплив та отриманий результат.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
PR кампанія по створенню іміджу/поліпшенню репутації та формування сприйняття корпоративного бренду, організації або компанії.
Планування та/або врегулювання наслідків кризи чи проблеми, яка може вплинути на довіру та репутацію компанії.
Роботи, що стосуються підтримки та/або оновлення відносин між роботодавцем і працівниками, які сприяють продуктивності, мотивації та моральному духу.
Кампанії, які впливають або інформують про основні напрями реалізації державної політики, використовуючи або лобізм, або ширші стратегії у сфері громадських справ, а також політичні ініціативи чи вибори.
Використання традиційних медіа та ЗМІ (преса, радіо, телебачення, інтернет та ін.), що створені для підвищення обізнаності та впливу на сприйняття суспільством бренду, товару або сервісу.
Залучення цільової аудиторії через соціальні мережі та форуми спільнот з метою покращення відношення до бренду, збільшення взаємодії споживачів з брендом, товаром чи послугою.
Роботи, які використовують розваги для створення інформаційного шуму та побудови бренду. Включає кампанії, що спрямовані на ігрові платформи, додатки, канали відеошерінгу, музичні відео тощо.
Роботи в цій категорії просувать масові події чи видовища, спеціально створені для того, щоб поширювати інформацію, представити новий продукт або викликати інтерес до теми, продукту чи послуги бренду. Це можуть бути видовища, заходи, спонсорські події, змагання, промо ігри, вуличне мистецтво, партизанський маркетинг, презентаційні вечірки, живі шоу, події, що транслюються в прямому ефірі, фестивалі, концерти, спортивні події тощо в традиційному, цифровому та новоствореному середовищах.
Залучення знаменитостей/інфлюенсерів як частина PR кампанії, щоб привернути увагу певної аудиторії до бренду та зробити його впізнаваним.
Інтегрована PR кампанія, що включає мінімум 3 канали. Може включати взаємодію зі ЗМІ та використання різних медіа каналів, івенти, побудову ком’юніті тощо.
PR кампанія, яка відкриває трансформаційні ідеї, засоби, методи їх виконання та інноваційне використання медіа, та просуває категорію PR комунікацій вперед. В роботі потрібно пояснити інноваційних та трансформаційних аспектів роботи.
Роботи, за якими стоять ризиковані, рішучі, безстрашні, сміливі ідеї. Концепція ідеї могла б бути легко відхилена ще на етапі затвердження або ж могла бути не прийнята клієнтами, але сміливість рішення зробила можливою його реалізацію. Роботи повинні містити інформацію будь-якого контексту, важливого для розуміння того, чому ця ідея може вважатися сміливою.
PR діяльність, яка використовує популярність конкретної новини, вірусного відео чи події для максимального позитивного висвітлення бренду. Також включає соціальну діяльність у реальному часі, створену для того, щоб реагувати та брати участь у розмові навколо світових подій, громадських справ та іншої реальної діяльності в реальному часі творчо та змістовно.
Роботи, що використовують унікальну поведінку та/або інсайти, щоб ефективно донести продукти та послуги бренду до певної спільноти, культури чи групи людей. Цільова аудиторія включає, але не обмежується, вікову ознаку, стать чи расу.