DONATIONS CHALLENGE
Учасник: Rockets. Growth R&D
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A01. Поінформованість про бренд і позиціонування
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: BOLT
Рік: 2024
Креативна команда:
Serhii Kostia BOLT Regional Marketing Manager | Eastern Europe Liudmyla Kviatkovska BOLT Marketing Manager | Ukraine Vladyslav Polonskyi Founder & CEO, Rockets. Growth R&D Alisa Mikulych COO, Rockets. Growth R&D Kateryna Mahon Client Service Director, Rockets. Growth R&D Taras Mokhonko Senior Strategist, Rockets. Growth R&D Anastasiia Prekrasna Strategist, Rockets. Growth R&D Serhii Artemenko Creative Director, Rockets. Growth R&D Hryhorii Shevchenko CEO, MANIFEST Production _______________________________ Сергій Костя BOLT Regional Marketing Manager | Eastern Europe Людмила Квятковська BOLT Marketing Manager | Ukraine Владислав Полонський Founder & СЕО Rockets. Growth R&D Alisa Mikulych COO Rockets. Growth R&D Катерина Магон Client Service Director Rockets. Growth R&D Тарас Мохонько Senior Strategist Rockets. Growth R&D Анастасія Прекрасна Стратег Rockets. Growth R&D Сергій Артеменко Креативний Директор Rockets. Growth R&D Григорій Шевченко CEO MANIFEST Production
Креативна ідея:
This case is unique because it combines a seemingly obvious insight with an exceptionally unconventional interpretation, transforming it into a full-scale marketing project. Bolt was the first in Ukraine to boldly use gamification as the core mechanic for audience activation. Moreover, the case showcases the collaboration of multiple brands with different business objectives, united by the common goal of executing a socially significant project. _______________________________ Цей кейс є унікальним адже поєднує в собі досить очевидний інсайт з максимально нестандартною інтерпретацією та подальшим перетворенням в маркетинговий проект. Bolt першими в Україні не побоялися використати гейміфікацію як основу механіки для активації аудиторії. Крім того, кейс демонструє обєднання декількох брендів, що мають різні бізнес задачі, але об’єдналися з метою реалізації соціально-значущого проекту.